Mūsų atsakomybė visuomenei

„TTS Group“ yra pasaulinė įmonė, kurioje dirba įvairių kultūrų žmonės ir kuri atsakingai žiūri į savo socialinę atsakomybę. Kadangi TTS prekių ženklai veikia visame pasaulyje, suprantame savo atsakomybę ir ją vertiname rimtai. Dėl šios priežasties TTS sukūrė atitikties struktūrą, kuri užtikrina, kad laikomės kiekvienoje šalyje galiojančių teisinių nuostatų, taip pat mūsų įmonės vidaus taisyklių ir etikos principų. Būdama TTS Group dalimi, „Festool“ taip pat vadovaujasi grupės atitikties reikalavimais.

    Mūsų veiksmų principai


    „TTS Group“ prekės ženklai išsiskiria aukšta kokybe, inovatyvumu ir artumu klientams. Tačiau už šių pasiekimų slypi ir vertybės, kurios formuoja TTS grupės veiksmus bei sprendimus. Šios vertybės yra:

    • Aukščiausia kokybė: siekiame nepriekaištingų rezultatų savo klientams.
    • Inovacijos: vertiname įvairovę ir drąsiai išbandome naujus sprendimus.
    • Tvarumas: atsakingai rūpinamės žmonėmis ir ateitimi.

    Šios vertybės taikomos tiek vidiniams vadovų ir darbuotojų santykiams, tiek išoriniam bendravimui su klientais, verslo partneriais ir valdžios institucijomis. Tam esame sukūrę savo elgesio kodeksą. Aiškiai pasisakome prieš bet kokias priverstinio ir vaikų darbo formas ir to paties tikimės iš savo klientų bei verslo partnerių. Mūsų vertybės ir principai yra privalomi visiems darbuotojams ir sudaro kasdienių verslo santykių pagrindą. Jie taip pat turėtų būti gairės mūsų verslo partneriams. Siekiame ilgalaikio augimo, kuris būtų grindžiamas mūsų įmonės vertybėmis. Veikiame tvariai, o tvari veikla reikalauja teisiškai atsakingo elgesio, kuris atsispindi mūsų atitikties struktūroje.

    Atitiktis

    Teisės aktų laikymasis ir sąžininga veikla

    TTS tikisi, kad visi jos darbuotojai žinos ir laikysis įstatymų bei kitų teisės aktų, susijusių su jų darbo aplinka. Tai taip pat apima ir aktualią TTS viduje parengtų gairių versiją.

    Sąžininga konkurencija

    Visi darbuotojai privalo visada siekti įmonės tikslų sąžiningomis priemonėmis. Todėl jie nesudarys jokių susitarimų su konkurentais, klientais ir (arba) tiekėjais, kurie gali užkirsti kelią konkurencijai arba ją apriboti. Visada turi būti išlaikoma konkurencijos veiksmų laisvė.

    Kova su korupcija ir kyšininkavimu

    Etikos standartai yra žinomi darbuotojams ir jų laikomasi kasdienėje veikloje. Ypač svarbu, kad sudarant verslo sandorius nebūtų daroma neteisėta įtaka trečiosioms šalims. Draudžiama tiek reikalauti, tiek priimti bet kokią asmeninę naudą. Siekdama užtikrinti skaidrumą ir sąžiningumą, TTS parengė aiškias gaires ir reguliariai organizuoja darbuotojų mokymus.

    Atitikties struktūra

    Atitiktis

    Taisyklių pažeidimai gali turėti rimtų pasekmių tiek įmonei, tiek jos darbuotojams. Siekdama jų išvengti, TTS įdiegė atitikties valdymo sistemą, kuri apima prevencijos, nustatymo ir reagavimo priemones. Pagrindinės prevencinės priemonės – aiškios gairės, reguliarūs mokymai, konfidencialios konsultacijos atitikties klausimais bei nuolatinis vadovų ir darbuotojų informavimas apie aktualius atitikties klausimus. Be to, sukurta pranešimų teikimo sistema, kurioje galima anonimiškai pranešti apie atitikties pažeidimus arba pateikti užklausas. Visi pranešimai tvarkomi konfidencialiai.

     

     

    Skundų nagrinėjimas


    Esame įsitikinę, kad atviras susirūpinimą keliančių klausimų aptarimas padeda sumažinti netinkamo elgesio atvejus arba juos atpažinti ir ištaisyti ankstyvoje stadijoje. Todėl skatiname atvirą darbo aplinką, kurioje darbuotojai gali be dvejonių kreiptis į savo tiesioginį vadovą, vadovybę ar patikimą įstaigą dėl kritinių klausimų.  Visi pranešimai nagrinėjami sąžiningai ir be išankstinio nusistatymo, o pranešėjai yra apsaugoti, net jei pateikta informacija nepasitvirtina. Verslo partneriai ir kiti suinteresuoti subjektai taip pat gali pranešti apie galimus pažeidimus. Todėl mūsų pranešimų kanalai yra atviri ne tik darbuotojams, bet ir išoriniams pranešėjams. 

    Pranešimų kanalai:

    • El. paštu compliance@tts-company.com
    • Telefonu +49 7024-804-20888 (AB)
    • Siunčiant laišką adresu TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG
      Atitikties pareigūnui (HV-Z)
      Konfidencialu
      Wertstrasse 20
      73240 Wendlingen Vokietija
    • Gyvo susitikimo metu, jei jis buvo paskirtas

    Pranešimų kanalai pagal specifines temas


    Duomenų apsauga / duomenų apsaugos pažeidimai: datenschutz@tts-company.com
    IT saugumo incidentai: it-security@tts-company.com

    Kas vyksta gavus pranešimą ar skundą?

    1. Pranešimą galite pateikti el. paštu, telefonu, laišku arba asmeniškai .
    2. Gavus pranešimą, jums bus išsiųstas patvirtinimas.
      Pranešimas bus peržiūrėtas, ir, jei reikės, jums gali būti pateikti papildomi klausimai.
      Kuo daugiau informacijos pateiksite, tuo greičiau ir tiksliau bus galima ištirti ir įvertinti situaciją .
    3. Jei gauta pakankamai duomenų, bus pradėtas tyrimas .
    4. Jei tyrimas patvirtins pranešimo ar skundo pagrįstumą, atsižvelgiant į rezultatus bus imtasi reikiamų priemonių.
    5. Tyrimui pasibaigus, gausite grįžtamąją informaciją apie rezultatus ir taikytas priemones.

    Skundų valdymas LkSG

    Siekdami įgyvendinti savo įsipareigojimą saugoti žmogaus teises ir aplinką, sukūrėme skundų teikimo procedūrą, kuri leidžia visoms susijusioms šalims pranešti apie galimą riziką ar pažeidimus šiose srityse. Ši procedūra pirmiausia skirta tiems, kurie tiesiogiai patiria su mūsų veikla susijusius žmogaus teisių pažeidimus ar žalą aplinkai. Taip pat asmenys, sužinoję apie tokius atvejus, gali pranešti mums apie incidentą. Skundus galima pateikti jau anksčiau nurodytais kanalais.

    Atsisiųsti skundų valdymą

    TTS grupės skaidrumo ataskaita

    Daugiau informacijos apie tai, kaip laikomės reikalavimų, rasite TTS grupės skaidrumo ataskaitoje.

    Atsisiųsti dabar