Festool SERVICE

Festool SERVICE

Svarbi informacija!

 

Nuo 2021 01 01 „Festool“ klientai patys turi registruoti įrankius garantijai „all-inclusive“ išimtinai per „MyFestool“. Atkreipkite dėmesį, kad prekybos partneriai nebegalės registruoti jūsų įrankių.

Absoliutus pranašumas.

Aukščiausios kokybės įrankis nusipelno išskirtinio aptarnavimo. Todėl daug investuojame, kad galėtume jums ir jūsų įrankiui užtikrinti greitą, praktišką ir visapusišką servisą. Siekiame, kad pasitikėtumėte „Festool“ ir būtumėte visiškai patenkinti savo pasirinkimu.
  • Garantija „all-inclusive“

    Išskirtinių paslaugų paketas.

    Užregistruotas įrankis yra visiškai apsaugotas pirmus trejus metus.1

    Sužinoti daugiau
  • „MyFestool“

    Greitai pasiekiama svarbiausia informacija.

    Naudingos funkcijos ir individuali informacija asmeninėje paskyroje internete.

    Sužinoti daugiau
  • Remontas

    Jūsų įrankį remontuoja „Festool“.

    Mūsų ekspertai atlieka remontą kruopščiai ir laiku.

    Sužinoti daugiau
  • Kontaktų centras

    Esate visada laukiami.

    Turite klausimų, pageidavimų, nusiskundimų ar pagyrimų? Tiesiog skambinkite arba rašykite – mes visada jūsų laukiame.

    Sužinoti daugiau

Pinigų grąžinimas
Pinigų grąžinimas per 14 dienų.

Esate nepatenkinti naujai įsigytu „Festool“ įrankiu? Galite jį grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo pas dalyvaujantį „Festool“ prekybos partnerį.


Sužinoti daugiau
  1. Garantija „all-inclusive“ galioja visiems per 100 dienų nuo pirkimo registruotiems „Festool“ įrankiams. Taikomos UAB „Festool LT“ garantijos sąlygos, kurias rasite svetainėje www.festool.lt/serviso-sąlygos.