General Repair Conditions of Festool UK Limited
General Repair Conditions of Festool LT Limited
1. Taikymo sritis ir apibrėžimai
1. Šios Bendrosios remonto sąlygos taikomos UAB „Festool LT“, Ašigalio g. 6, 49142 Kaunas, Lietuva (toliau – Festool) teikiamoms remonto paslaugoms. Gaminių, kuriems galioja „Festool“ garantija „viskas įskaičiuota“ (toliau – Garantija), remontui šios sąlygos taikomos papildant Garantijos sąlygas. Kilus prieštaravimams tarp Garantijos sąlygų ir šių Bendrųjų remonto sąlygų, vadovaujamasi Garantijos sąlygų nuostatomis. Šios Bendrosios remonto sąlygos netaikomos pretenzijoms dėl defektų.
2. Mūsų teikiamos remonto paslaugos yra skirtos vartotojams ir verslininkams. Šiose Bendrosiose remonto sąlygose
(i) vartotojas yra bet kuris fizinis asmuo, kuris sudaro sutartį su prekyba, verslu ar profesija nesusijusiais tikslais, ir
(ii) verslininkas yra fizinis ar juridinis asmuo arba bendrija, turinti juridinio asmens statusą, kuris ar kurie, sudarydami teisinį sandorį, veikia vykdydami savo prekybinę, verslo ar profesinę veiklą.
3. Mūsų Bendrųjų remonto sąlygų versija, galiojanti remonto užsakymo pateikimo metu, yra lemiama. Prieštaraujančios ar papildomos nuostatos arba sąlygos, nukrypstančios nuo mūsų Bendrųjų remonto sąlygų, netaikomos, nebent anksčiau esame raštu sutarę dėl jų galiojimo. Šios Bendrosios remonto sąlygos taikomos ir tais atvejais, kai remontą atliekame be išankstinio remonto užsakymo, nepaisant to, kad žinome apie kliento sąlygas, prieštaraujančias, papildančias ar nukrypstančias nuo mūsų pačių sąlygų.
4. Įstatymų ar kitų susitarimų mums suteikiamos teisės, nepatenkančios į Bendrąsias remonto sąlygas, lieka nepakitusios.
2. Remonto užsakymo pateikimas, vykdymas ir remonto išlaidos
1. Mūsų pasiūlymai, įskaitant pateikiamus interneto svetainėje www.festool.lt, nėra įpareigojantys ir nėra pasiūlymai sudaryti sutartį, o tik kvietimas pateikti remonto užsakymą.
2. Remonto užsakymą galima pateikti raštu arba žodžiu ir pristatant sugedusį gaminį į „Festool“ remonto centrą.
3. Remonto susitarimas įsigalioja pradėjus gaminio remontą.
4. Priėmę įrankį Festool remonto centre, pirmiausia, nustatome jo gedimą ir įvertiname numatomo remonto išlaidas:
(i) Jeigu gaminiui taikoma Garantija, jis remontuojamas nedelsiant ir vadovaujantis Garantijos sąlygomis, kurios yra skelbiamos www.festool.lt/servisas.
(ii) Jeigu gaminiui Garantija netaikoma ir numatomo remonto išlaidos, apimančios detales, darbą ir įrankio transportavimą iš / į remonto centrą, neviršija Festool nustatyto skubaus remonto limito (nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. šis limitas siekia 69 Eur su PVM, skaičiuojant rekomenduojamomis mažmeninės prekybos kainomis), gaminį remontuojame nedelsiant, nesiųsdami klientui remonto sąmatos ir neprašydami jo patvirtinti sutikimą su numatomo remonto išlaidomis. Sąskaita klientui bus išrašyta tik už faktines remonto išlaidas.
Tuo atveju, jeigu numatomo remonto išlaidos viršija Festool nustatytą skubaus remonto limitą, klientui bus išsiųsta remonto sąmatą el. paštu arba SMS žinute tolimesniam kliento sprendimui.
5. Išsiųsdami sąmatą, mes pateikiame klientui įpareigojantį pasiūlymą dėl remonto susitarimo. Jeigu klientas atmeta pasiūlymą, toliau jis gali mums pavesti įgyvendinti vieną iš sprendimų: atiduoti neremontuotą gaminį į metalo laužą be papildomų išlaidų klientui arba grąžinti gaminį į pradinę būklę, kokioje jis buvo gautas (kiek tai yra techniškai įmanoma), bei pristatyti atgal klientui.
6. Jeigu klientas sutinka atlikti remontą pagal pateiktą sąmatą, mes atitinkamai remontuojame gaminį.
7. Jeigu klientas nesutinka su remonto pagal pateiktą sąmatą pasiūlymu ir priima sprendimą dėl neremontuojamo gaminio atidavimo į metalo laužą, mes vykdome užsakymą atitinkamai.
8. Jeigu klientas nesutinka su remonto pagal pateiktą sąmatą pasiūlymu ir priima sprendimą susigrąžinti gaminį be remonto, mes paties kliento rizika ir lėšomis grąžiname gaminį į pradinę būklę, kurioje jis buvo atsiųstas mums, kiek tai yra techniškai įmanoma. Klientas privalo nedelsiant apmokėti už atliktą gedimo diagnostiką bei transportavimo paslaugas pagal tuo metu galiojančius įkainius. Po apmokėjimo mes nedelsiant grąžiname gaminį klientui, išsiųsdami jį kliento nurodytu pristatymo adresu.
9. Pristatymo mokestis netaikomas, jeigu gaminiui jo pristatymo į „Festool“ remonto centrą metu galiojo Garantija „viskas įskaičiuota“ arba jeigu klientas asmeniškai pristato gaminį į „Festool“ remonto centrą Kaune adresu Ašigalio g. 6 bei asmeniškai jį atsiima atgal iš mūsų remonto centro.
3. Vartotojo teisė atsisakyti remonto susitarimo
1. Jeigu klientas yra vartotojas, jis turi teisę atsisakyti susitarimo. Sutarties atsisakymo reikalavimai ir teisinės pasekmės nustatyti toliau sekančioje atsisakymo politikoje.
Remonto susitarimo atsisakymo politika
Teisė atsisakyti susitarimo:
Jūs turite teisę atsisakyti susitarimo per 14 dienų nuo susitarimo sudarymo dienos, nenurodydami sprendimo priežasties.
Norėdami pasinaudoti savo teise atsisakyti susitarimo, jums reikia atsiųsti mums aiškų raštišką pranešimą, informuojantį, kad nusprendėte atsisakyti susitarimo žemiau nurodytais kontaktais:
UAB „Festool LT“
Ašigalio g. 6, 49142 Kaunas (Lietuva)
El. paštas: customerservice@festool.lt
Siekiant laikytis susitarimo atsisakymo termino, pakanka atsiųsti mums laisvos formos pranešimą, kad įgyvendinate savo teisę atsisakyti sutarties prieš baigiantis susitarimo atsisakymo terminui.
Remonto susitarimo atsisakymo pasekmės
Jeigu atsisakysite remonto susitarimo, mes turėsime grąžinti jums mokėjimus, kuriuos gavome iš jūsų, tame tarpe pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias dėl jūsų sprendimo naudoti kitą pristatymo būdą nei mūsų siūlomas standartinis pristatymas), nedelsdami ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią gavome pranešimą apie susitarimo atsisakymą iš jūsų pusės. Kompensavimui naudosime tą patį mokėjimo būdą, kurį jūs naudojote atlikdami pradinį mokėjimą, nebent mes su jumis aiškiai susitarėme dėl alternatyvaus būdo; jokiomis aplinkybėmis iš jūsų nebus imami jokie mokesčiai šios kompensacijos pagrindu.
Jeigu jūs prašėte pradėti paslaugą susitarimo atsisakymo laikotarpiu, jūs turėsite sumokėti mums atitinkamą sumą, už paslaugas, jau atliktas iki to momento, kai jūs mus informavote, kad naudojatės savo teise atsisakyti susitarimą, proporcingai visai susitarime numatytų paslaugų apimčiai.
Pranešimo apie atšaukimą pabaiga
2. Jeigu klientas susitarimo atsisakymo metu gaminį jau yra išsiuntęs į „Festool“ remonto centrą, jis bus grąžintas nemokamai.
4. Gaminio transportavimas į remonto centrą, mokestis už kenksmingų medžiagų pašalinimą iš H klasės dulkių siurblių
1. Klientas turi pristatyti gaminius, kuriuos reikia remontuoti, į Kaune esantį UAB „Festool LT“ remonto centrą adresu Ašigalio g. 6 (LT-49142) savo rizika ir lėšomis, nebent klientas pervežti gaminius pavedė mums. Tokiu atveju, be remonto išlaidų, mes turime teisę išrašyti klientui sąskaitą už gaminių transportavimą.
2. Klientas yra atsakingas už kokybišką įrankio supakavimą, siunčiant įrankį į Festool remonto centrą. Tik tinkamai supakuota siunta yra apsaugota nuo galimų pažeidimų transportavimo metu. Jeigu įrankis į remontą centrą yra siunčiamas su Systaineriu, mes rekomenduojame papildomai apklijuoti Systainerį tvirta lipnia juosta, kad apsaugoti nuo atsitiktinio dangčio atsidarymo. Jeigu įrankis į remonto centrą yra siunčiamas be Systainerio, rekomenduojame: supakuoti įrankį tvirto gofruoto kartono dėžėje, užklijuoti dėžę tvirta lipnia juosta, įrankius ir kitas dalis pakuotėje atskirti, o tuščias ertmes užpildyti geros kokybės užpildu. Daiktai dėžėje turi nesiliesti prie sienelių ar vienas kito.
3. Mes neprivalome priimti siuntų, pristatytų mums kaip gavėjui su nuoroda „Mokėti įteikiant“.
4. Jeigu klientas atsiunčia mums remontuoti H klasės dulkių siurblį, bus taikomas 100 EUR fiksuotas mokestis už kenksmingų medžiagų pašalinimą. Tai taip pat taikoma remontams pagal mūsų Garantiją.
5. Suremontuoto gaminio grąžinimas ir priėmimas
1. Gaminys grąžinamas kliento nurodytu pristatymo adresu kliento rizika ir lėšomis.
2. Klientui priimant suremontuotą gaminį, mes turime teisę prašyti raštiško patvirtinimo apie suremontuoto gaminio priėmimą. Jeigu klientas nepriima remonto paslaugų tinkamu būdu per protingą terminą, priėmimas bus laikomas įvykdytu.
3. Negali būti atsisakoma priimti dėl nereikšmingų trūkumų.
6. Kainos ir mokėjimas
1. Remonto kainos ir visos kitos išlaidos nustatomos pagal kainoraštį, kuris galioja užsakymo pateikimo dieną. Lemiama yra Remonto užsakyme nurodyta data. Remontas, kuriam taikoma Garantija, klientui yra nemokamas. Išskyrus išimtinius atvejus, nurodytus 2(9) skirsnyje, arba susitarimo atsisakymo atvejį, klientas turi sumokėti pristatymo išlaidas.
2. Jeigu gaminiui netaikoma Garantija ir numatomo remonto išlaidos nesiekia Festool nustatyto skubaus remonto limito, klientas apmoka tik faktiškai patirtas išlaidas.
3. Sąskaitos apmokėjimo diena laikoma ta diena, kurią mes galime pasiekti sąskaitoje nurodytą sumą.
7. Skundai dėl trūkumų
1. Jeigu klientas yra vartotojas, taikomos įstatymų nuostatos skundams dėl trūkumų.
2. Jeigu klientas yra verslininkas, taikomos šios nuostatos:
(i) Kliento skundų dėl trūkumų senaties terminas yra vieneri metai. Senaties terminas prasideda nuo gaminių priėmimo. Senaties termino sutrumpinimas taip pat taikomas skundams, kylantiems dėl neteisėtų veiksmų, susijusių su remonto paslaugų trūkumais. Senaties termino sutrumpinimas netaikomas mūsų neribotai atsakomybei už žalą, atsiradusią dėl garantijos pažeidimo ar dėl gyvybės netekimo, fizinio sužalojimų ar žalos sveikatai, už tyčinį ir didelį neatsargumą, už gaminio trūkumus ar, tiek, kiek mes prisiėmėme, viešųjų pirkimų riziką. Mūsų pareiškimas dėl kliento pareikšto skundo dėl trūkumų nėra laikomas pripažinimu nagrinėjant skundą ar skundą pagrindžiančias aplinkybes, jei skundą dėl trūkumų visiškai atmetame.
(ii) Nepažeidžiant teisės pašalinti trūkumą patiems ir nepaisant jokių pretenzijų dėl žalos atlyginimo ar išlaidų kompensavimo, klientas turi teisę į atitinkamą užmokesčio sumažinimą arba sutarties atsisakymą, jei remonto priemonė ar naujas gaminys nuvilia, yra nepriimtinas klientui arba dėl priežasčių, už kurias mes esame atsakingi, tai viršija protingą laikotarpį.
3. Pirkėjo skundai dėl išlaidų kompensavimo vietoj žalos atlyginimo vykdymo vietoje atmetami, jeigu protinga trečioji šalis išlaidų taip pat nebūtų turėjusi.
4. Mes neteikiame garantijų, nebent kiekvienu konkrečiu atveju raštu būtų susitarta kitaip.
8. Atsakomybė
1. Mes be apribojimų atsakome už žalą, susijusią su Garantijos pažeidimu ar žala gyvybei, kūno vientisumui ar sveikatai. Tas pats taikytina ir tyčiniam bei dideliam neatsargumui arba, tiek, kiek mes prisiėmėme, viešųjų pirkimų rizikai. Mes esame atsakingi už nedidelį neatsargumą tik tiek, kiek pažeidžiami esminiai įsipareigojimai, atsirandantys dėl sutarties pobūdžio, ir tie, kurie turi didelę reikšmę sutarties tikslui pasiekti. Tokių įsipareigojimų pažeidimo, nevykdymo ir neįmanomumo atveju, mūsų atsakomybė apsiriboja tokiais nuostoliais, kurie turi būti apskaičiuoti dėl jų atsiradimo pagal šią sutartį. Privalomoji teisinė atsakomybė už gaminio trūkumus išlieka nepakitusi.
2. Tiek, kiek atsakomybė mums yra netaikoma ar apribota, tai taip pat galioja ir mūsų darbuotojų, darbdavių, personalo, atstovų ir pagalbinių darbuotojų asmeninei atsakomybei.
9. Duomenų apsauga
„Festool“ renka ir tvarko asmens duomenis išimtinai remonto užsakymų atlikimo tikslu ir su tuo susijusiais tikslais (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas). Papildomą informaciją dėl „Festool“ asmens duomenų tvarkymo ir atitinkamų susijusių asmenų teisių galima rasti „Festool“ svetainėje adresu www.festool.lt/teisiniai-klausimai/informacija-pagal-bendrąjį-duomenų-apsaugos-reglamentą-(bdar).
10. Tiekėjo tapatybė
1. Remonto paslaugų tiekėjas yra
UAB „Festool LT“
Ašigalio g. 6
49142, Kaunas (Lietuva)
Telefonas: 8 (37) 32 13 16
El. paštas: customerservice@festool.lt
2. Skundai gali būti teikiami aukščiau nurodytu adresu.
11. Baigiamosios nuostatos
Jeigu šių Bendrųjų remonto sąlygų ir kitų susitarimų nuostata yra ar tampa negaliojanti, likusių sąlygų galiojimas išlieka nepakitęs. Sutarties šalys yra įpareigotos pakeisti negaliojančią ar neįvykdomą nuostatą kita, kiek įmanoma artimesne pradinės nuostatos ekonominiam tikslui.







































