Klausimai ir atsakymai dėl remonto

Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai į juos.

    Įrankio remonto užsakymas

    Kaip užsakyti įrankio remontą?
    Rekomenduojame dėl įrankio remonto kreiptis tiesiogiai į mus telefonu 8 37 321 316 arba el. paštu info@festool.lt. Privalumai Jums: pasirūpiname įrankio pervežimu, greitai atliekame remontą, informuojame Jus apie remonto eigą. Garantinio remonto atveju įrankio pervežimo paslauga yra nemokama. Negarantinio remonto atveju pervežimo paslauga yra mokama (dėl galiojančių pervežimo kainų teiraukitės telefonu 8 37 321 316). Įrankį remontui galite perduoti ir Festool prekybos partneriui. Šiuo atveju įrankių pervežimas, komunikacija ir remontas gali pareikalauti daugiau laiko.

    Kodėl Jums vertėtų remontuoti įrankį Festool serviso centre?
    Skaidrus procesas - Jūs esate informuojamas apie įrankio remonto eigą.
    Mes pasirūpiname įrankio pervežimu į remonto centrą. Garantinio remonto atveju pervežimo paslauga yra nemokama. Negarantinio remonto atveju paslauga yra mokama (dėl galiojančių pervežimo kainų teiraukitės telefonu 8 37 321 316). Kol įrankis yra kelyje, mes jau planuojame remonto darbus, kas paspartina remonto atlikimą. Paprastai įrankis remonto centre būna nuo 24 iki 48 valandų. Per šį laiką mes suremontuojame įrankį, išvalome jį, patikriname jo elektrinę saugą ir parengtą naudoti toliau išsiunčiame Jums atgal.
    Suremontuotoms, pakeistoms dalims mes suteikiame 12 mėnesių garantiją. 
    Jeigu įrankis yra registruotas Garantijai „all-inclusive“ ir garantinis terminas nepasibaigęs, remontas Jums nieko nekainuos.
    Jeigu yra įrankio programinės įrangos atnaujinimas, remonto metu mes jį įdiegiame.
    Mūsų serviso meistrai yra specialiai apmokyti remontuoti Festool gaminius, todėl jie tiksliai diagnozuoja ir išsprendžia problemą, o Jūs maksimaliai greitai atgaunate savo įrankį.
    Įrankio remontui naudojame tik originalias atsargines dalis. Jas laikome sandėlyje, todėl nereikia gaišti laiko atsarginių dalių užsakymui ir pristatymui. 
    Prieš išsiųsdami įrankį atgal Jums, mes patikriname jo nustatymus ir sureguliuojame. Užterštą įrankį atsargiai išvalome suspaustu oru.
    Mes atliekame elektrinio saugumo tikrinimą ir pridedame patikrinimo sertifikatą.

    Remonto trukmė

    Kiek laiko įrankis bus remontuojamas?
    Paprastai įrankį mes suremontuojame per 24-48 valandas.
    Jeigu remontą užsakėte tiesiogiai pas mus, tuomet nuo įrankio paėmimo iki jo grąžinimo atgal Jums praeina maždaug savaitė.

    Ar remonto atveju Festool man suteiks / išnuomos pakaitinį įrankį?
    Ne, remonto atveju pakaitinių įrankių Festool nesuteikia.

    Kada atvyksta kurjerių tarnyba? Ar galima suderinti dieną ir laiką?
    Užsakant įrankio pervežimą, Jūs nurodysite vietą, iš kurios kurjeris turės paimti įrankį (atkreipkite dėmesį, kad ten pat grąžina įrankį po remonto). Kurjeris prieš atvykdamas nurodytu adresu susisieks su Jumis. Jeigu diena ir laikas Jums yra netinkami, Jūs galite tartis su kurjeriu dėl kitos dienos ar laiko, tačiau šis susitarimas galimas pagal kurjerių tarnybos taisykles, kurių Festool įtakoti negali.

    Remonto išlaidos

    Kiek kainuoja įrankio pervežimas?
    Garantinio remonto atveju įrankio pervežimas į serviso centrą ir atgal Jums yra nemokamas. Negarantinio remonto atveju pervežimo paslauga į abi puses (į serviso centrą ir atgal Jums tuo pačiu adresu) kainuoja 13 € be PVM. Ši suma bus įtraukta į remonto sąmatą. Visais atvejais yra labai svarbu, kad dėl pervežimo paslaugos užsakymo susisiektumėte su mumis telefonu 8 37 321 316. 

    Kiek kainuos įrankio remontas?
    Jeigu Jūsų įrankis yra registruotas garantijai „all-inclusive“, garantiniu laikotarpiu jo remontas Jums atliekamas nemokamai.
    Visais kitais atvejais po gedimų analizės mes Jums siunčiame orientacinę išlaidų sąmatą.
    Kad ją kiek įmanoma tiksliau parengtume, įrankį turime ardyti tol, kol nustatysime gedimus. Savaime suprantama, tai mes darome labai rūpestingai ir įrankį išardome tik tiek, kiek yra būtina. Taip išvengiame nepageidautinų papildomų remonto išlaidų.
    Užsakydami remontą tiesiogiai pas mus, Jūs turėsite galimybę nurodyti remonto išlaidų limitą. Tada mes be papildomų klausimų Jūsų įrankį remontuosime iki Jūsų nurodytos leistinos sumos ir, jeigu reikės, parengsime orientacinę išlaidų sąmatą tolesniam remontui.

    Kiek kainuoja įrankio diagnostika? 
    Garantinio remonto atveju diagnostika yra atliekama nemokamai. Negarantinio remonto atveju diagnostika kainuoja 4,34 € be PVM.

    Kokias turiu galimybes, kai gaunu orientacinę išlaidų sąmatą?
    Įrankį galite remontuoti nurodytomis sąlygomis.
    Jeigu atsisakote remonto, įrankis Jums yra grąžinamas prieš tai apmokėjus diagnostikos ir transportavimo kainą.

    Ar trūkstamos įrankio dalys išvardinamos orientacinėje išlaidų sąmatoje?
    Veikimo ir saugos požiūriu svarbios dalys sumontuojamos ir išvardinamos. Pavyzdžiui, jeigu atsiunčiate mums diskinį pjūklą be švytuojančio gaubto, Jūsų ir mūsų saugumui mes privalome jį sumontuoti ir įtraukti į orientacinę išlaidų sąmatą.

    Jeigu nurodžiau leistinų remonto išlaidų limitą, ar tiek ir mokėsiu?
    Festool remontuoja tik tai, kas tikrai yra sugedę. Įvertinant tai, skaičiuojamos faktinės darbo išlaidos ir medžiagų sunaudojimas, neatsižvelgiant į Jūsų išlaidų limitą. Todėl remonto kaina gali būti ir mažesnė. Jeigu remonto kaina bus didesnė, negu Jūs nurodėte, tuomet be Jūsų sutikimo remontas nebus atliekamas.

    Pakavimas ir pervežimas

    Kodėl remontuojant akumuliatorinius įrankius ir akumuliatorius reikia nurodyti akumuliatoriaus dydį?
    Ličio jonų akumuliatoriai priskiriami prie pavojingų krovinių. Specialieji reglamentai taikomi nuo 100 Wh. Tokią energiją atitinka didesnės kaip 6,2 ampervalandės (Ah) talpos Festool akumuliatoriai. Todėl, norėdami užtikrinti saugų transportavimą, mes turime žinoti tokius duomenis:

    • Akumuliatorių skaičių
    • Įrankio pavadinimą su dalies numeriu (nurodytas ant akumuliatoriaus)
    • Akumuliatoriaus talpą (nurodytas ant akumuliatoriaus)

    Jeigu Jūsų siuntinys bus priskirtas prie pavojingų krovinių, atsiųsime Jums atitinkamą lipduką atsispausdinti ir siuntiniui paženklinti.

    Kaip supakuoti sugedusius įrankius?
    Įrankiai turi būti saugiai supakuoti į kartonines dėžutes, kad persiunčiant nebūtų sugadinti. Net jeigu Jūsų įrankis yra SYSTAINERYJE, mes rekomenduojame jį papildomai sudėti į dėžę arba apvynioti Stretch plėvele, kad transportavimo metu nebūtų apgadintas SYSTAINERIS.
    Dideliems įrankiams ir mašinoms (pvz., skersinio pjovimo pjūklams ar dulkių siurbliams) supakuoti mes galime suteikti transportinę dėžę. Esant tokiam poreikiui kreipkitės į mus telefonu 8 37 321 316 arba el. paštu info@festool.lt. Mes dirbame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.

    Remonto užsakymas užsienyje

    Kur man remontuoti savo įrankį, kai esu užsienyje?

    Savaime suprantama, savo įrankį galite remontuoti tiesiog toje šalyje, kurioje esate, jeigu ten teikiamos Festool remonto paslaugos. Kad turėtumėte daugiau informacijos, tinklalapyje www.festool.com/service pasirinkite atitinkamą šalį.

    Kokias turiu garantinio aptarnavimo galimybes, jeigu įrankį pirkau ir registravau Lietuvoje, o dabar esu užsienyje?

    Tokiu atveju kreipkitės į mus žemiau nurodytais kontaktais:

    Telefonas 8 37 321 316
    El. paštas info@festool.lt

    Mes dirbame pirmadieniais – penktadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.