FAQ apie garantiją „all-inclusive“

Klausimai ir atsakymai dėl garantijos „all-inclusive“

Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai į juos.

    Garantija „all-inclusive“

    Kas yra garantija „all-inclusive“?
    Su mūsų garantija „all-inclusive“ Jūsų Festool įrankis pirmuosius trejus metus yra visiškai apsaugotas ir Jūs galite sutelkti savo dėmesį į tai, kas svarbiausia - į savo darbą. Kad galėtumėte naudotis paslaugomis „Nemokamas remontas“, „Įrankio keitimas vagystės atveju“, „Atsarginių dalių tiekimo garantija“ ir „Pinigų grąžinimas“, savo įrankį turite nemokamai registruoti per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo.

    Kaip registruoti savo įrankį garantijai „all-inclusive“?
    Savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo galite užregistruoti internetu pats arba įgalioti tai padaryti pardavėją – mūsų prekybos partnerį.

    Ar garantijos „all-inclusive“ paslaugos yra mokamos? 
    Ne, garantijos „all-inclusive“ paslaugos yra įskaičiuotos į Jūsų įrankio pirkimo kainą ir Jums tikrai yra nemokamos. Vienintelė sąlyga: savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo turite registruoti garantijos „all-inclusive“ paslaugoms.

    Ar, įrankį registravęs garantijai „all-inclusive“, gausiu kokį nors patvirtinimą?
    Taip, po registravimo gausite garantijos sertifikatą. Jeigu įrankį registravote pats, sertifikatą gausite el. paštu. Jeigu įrankį už Jus registravo mūsų prekybos partneris, sertifikatą gausite arba el. paštu (jeigu Jūsų el. pašto adresas yra mūsų klientų duomenų bazėje) arba tradiciniu paštu. Šį sertifikatą saugokite, kad garantiniu atveju galėtumėte pateikti mums.

    Nemokamas remontas.

    Kokias dalis ir gedimus apima ši paslauga?
    Medžiagų ir gamybos defektus, įskaitant visas atsargines ir susidėvinčias dalis (pirmiausia anglinius šepetėlius, rutulinius guolius, gumines manžetes, akumuliatorius, kroviklius, sandarinimo žiedus, neatjungiamus kabelius ir jungiklius), taip pat reikalingą darbo laiką. Visų atsarginių ir susidėvinčių dalių apžvalgą rasite mūsų atsarginių dalių kataloge. Visos stulpelyje „Garantija“ žodeliu „Taip“ pažymėtos dalys keičiamos nemokamai.

    Ar remonto atveju gausiu orientacinę išlaidų sąmatą?
    Atsiradus garantijai „all-inclusive“, orientacinės išlaidų sąmatos ir sąskaitos už remontą pirmuosius trejus metus tapo nebereikalingos. Vienintelė sąlyga: savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo turite registruoti garantijos „all-inclusive“ paslaugoms. Garantiniam terminui pasibaigus ir Jums pageidaujant, kiekvienam remontui bus pateikiama orientacinė išlaidų sąmata.

    Ar yra išimčių, kai ši paslauga negalioja?
    Taip, yra. Tai yra išimtys, kurias Jūs tikrai galite įsivaizduoti, pavyzdžiui, kai įrankis intensyviai naudojamas pramonėje. Visas išimtis rasite mūsų Garantijos sąlygose.

    Ko galiu tikėtis, jeigu savo įrankio neregistravau garantijai „all-inclusive“?
    Jūs turite teisę į įstatymų numatytą garantinį aptarnavimą: 12 mėnesių trukmės, jeigu esate profesionalus naudotojas, arba 24 mėnesių – jeigu esate privatus naudotojas. Tai galioja medžiagų ir gamybos defektams, kurie egzistavo mūsų gaminį jau išsiunčiant iš gamyklos. Atkreipkite dėmesį, kad įstatymų numatytas garantinis aptarnavimas nusidėvėjimo neapima. Todėl savo įrankį bet kokiu atveju turėtumėte registruoti garantijai „all-inclusive“. Registravimas Jums tikrai nieko nekainuoja!

    Įrankio keitimas vagystės atveju

    Mano įrankis buvo pavogtas iš statybos objekto / iš mano automobilio. Ar tokiu atveju jis bus pakeistas į naują?
    Net jeigu Jūsų įrankis buvo pavogtas iš automobilio ar iš statybos objekto, trejų metų (nuo pirkimo) laikotarpyje Jūs gaunate naują tokį pat įrankį už 100 € su PVM mokestį.

    Ką turėčiau daryti, jeigu mano įrankį pavogtų?
    Svarbu laikytis galiojančių terminų. Apie įrankio vagystę turite nedelsdami pranešti policijai. Tada vagystės faktą patvirtinančią pažymą iš policijos kartu su įrankio garantijos sertifikatu per 5 dienas pateikite savo pardavėjui – mūsų prekybos partneriui. Vagystės atvejį patikrinę, mes išsiųsime prekybos partneriui naują įrankį, kurį Jūs galėsite pasiimti už 100 € su PVM mokestį.

    Tarkime, aš pavėlavau pateikti dokumentus per 5 dienas. Ar tokiu atveju gausiu kitą tokį pat įrankį?
    Deja, ne. Šią paslaugą galime Jums pasiūlyti tik tokiu atveju, jeigu Jūs laikotės mūsų nustatytų terminų.

    Ar gautam naujam įrankiui galioja visos garantijos „all-inclusive“ paslaugos?
    Jūsų gautam naujajam įrankiui galioja likutinė pavogtojo įrankio garantijos „all-inclusive“ paslaugų trukmė. Tai reiškia, kad jeigu Jūsų įrankis, pavyzdžiui, buvo pavogtas po dviejų metų, naujajam Jūsų įrankiui garantija „all-inclusive“ bus taikoma likusius vienerius metus. Tokiu atveju naująjį įrankį registruojame mes patys, o Jums išsiunčiame naują garantijos sertifikatą. Tačiau įrankio keitimas vagystės atveju galioja tik vieną kartą, todėl naujajam įrankiui ši paslauga nebetaikoma.

    Atsarginių dalių tiekimo garantija.

    Kas bus, jeigu 10 metų laikotarpyje paaiškės, kad kokios nors atsarginės dalies nebeįmanoma gauti?
    Mes garantuojame, kad nutraukus įrankio gamybą, jo atsarginių dalių dar bus galima gauti mažiausiai 10 metų. Jeigu mes negalėtume įvykdyti šio pažado, garantuojame Jums analogišką naują įrankį nemokamai.

    Ar, pasibaigus 10 metų atsarginių dalių tiekimo garantijai, mano įrankiui nebebus atsarginių dalių?
    Ir praėjus 10 metų nuo gamybos nutraukimo, daugeliui įrankių atsarginių dalių savo sandėliuose turime dar ilgai.

    Man reikia atsarginės dalies. Ką turėčiau daryti?
    Kad savo įrankiui rastumėte tinkamą atsarginę dalį, reikia tikslaus įrankio tipo ir dalies numerio (T-Nr.). Šiuos duomenis rasite savo įrankio techninių duomenų lentelėje, taip pat garantijos sertifikate. Norėdami užsakyti konkrečią atsarginę dalį, susisiekite su mumis.

    Svarbus nurodymas dėl atsarginių dalių naudojimo:
    Atkreipkite dėmesį, kad saugumo ir kokybės sumetimais, visi Festool įrankiai turi būti remontuojami tik įgaliotose dirbtuvėse. Rekomenduojame remontą užsakyti pas mus. Įstatymų numatyta, kad po kiekvieno prietaiso korpuso atidarymo turi būti vykdomas „saugumo tikrinimas pagal profesinių sąjungų DGUV, 3+4 instrukcijas ir direktyvą DIN VDE 0701/0702“. Tai daryti leidžiama tik specialiai apmokytiems elektros specialistams. Kad einamasis remontas būtų atliktas tinkamai, daugeliu atveju reikalingi dar ir specialūs įrankiai. Atkreipkite dėmesį, kad, bandant vykdyti neįgaliotą remontą, nustoja galioti visi garantiniai įsipareigojimai. Todėl mes rekomenduojame patiems remontu neužsiimti.

    Pinigų grąžinimas.

    Į ką turiu atkreipti dėmesį, kad galėčiau pasinaudoti šia paslauga?
    Svarbu, kad Jūs savo įrankį iškart po pirkimo registruotumėte garantijai „all-inclusive“. Paskui galite jį ramiai bandyti 15 dienų nuo pirkimo ir, jeigu įrankis nepateisino Jūsų lūkesčių, tiesiog grąžinti jį mūsų prekybos partneriui. Tada sumokėti pinigai bus Jums grąžinti.

    Garantijos sąlygose nurodyta, kad įrankis turi būti tik „nedaug naudotas“. Ką tai reiškia?
    Mes norime suteikti Jums galimybę mūsų įrankius išbandyti realiomis sąlygomis. Todėl bandykite mūsų įrankius darbinės kasdienybės sąlygomis – taip gana greitai sužinosite, ar jie patenkina Jūsų lūkesčius. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad įrankių neleidžiama bandyti pramoniniu nuolatinio veikimo režimu. Svarbu įrankį grąžinti tiekiamame komplekte ir originalioje pakuotėje.