FAQ ir kontaktai

Turite klausimų?

Galite kreiptis tiesiai į mus:

 

Klausimai dėl SERVICE all-inclusive
+370 (37) 30 84 14* arba marius.ganusauskas@festool.lt

„Festool“ remonto servisas
+370 (37) 24 25 63* arba remigijus.cyvas@festool.lt


Su mumis galite susisiekti nuo pirmadienio iki
penktadienio nuo 8:00 iki 17:00 val.

 

Galbūt, atsakymą į savo klausimą rasite mūsų FAQ.

- Pasirinkite -

„SERVICE all-inclusive“

Kas yra „SERVICE all-inclusive“?
Savo darbo be rūpesčių paketui „SERVICE all-inclusive“ mes parinkome paslaugas, nuosekliai orientuotas į Jūsų darbinės kasdienybės poreikius. Kad iš paslaugų „36 mėnesiai nemokamas remontas“, „36 mėnesių draudimas nuo vagystės“, „10 metų atsarginių dalių tiekimo garantija“ ir „15 dienų testavimas“ turėtumėte naudos, savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo turite nemokamai užregistruoti.

Kaip registruotis  „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms?
Savo įrankį Jūs galite savarankiškiai užregistruoti on-line arba pas mūsų prekybos partnerį  per pirmąsias per 30 dienų nuo pirkimo datos, nurodytos originaliame pirkimo dokumente.

Ar „SERVICE all-inclusive“ paslaugos yra mokamos? 
„SERVICE all-inclusive“ paslaugos yra įskaičiuotos į Jūsų įrankio pardavimo kainą ir yra nemokamos. Vienintelė sąlyga: savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo turite užregistruoti „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms.

Ar, įrankį registravęs „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms, gausiu kokį nors patvirtinimą?
Registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu Jums bus išsiųstas „SERVICE all-inclusive“ garantijos sertifikatas, kuris patvirtina garantijų galiojimą dokumente nurodytam įrankiui. Jeigu registracijos metu nurodėte prekybos partnerio elektroninį pašto adresą, tuomet jam ir bus nusiųstas garantijos sertifikatas. Toliau už garantijos sertifikato persiuntimą jo savininkui yra atsakingas prekybos partneris.

Ar „SERVICE all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ gaminiams?
„SERVICE all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ įrankiams ir kitiems pasirinktiems gaminiams. Jeigu įrankis gali būti registruojamas „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms,  -  kiekviename Systainerije arba kartoninėje pakuotėje Jūs rasite paraišką registracijai. Taip pat tokią informaciją galite rasti mūsų tinklalapyje prie gaminių aprašymų.

36 mėnesiai nemokamas remontas

Kokias dalis ir gedimus apima ši paslauga?
Medžiagų ir gamybos defektus, įskaitant visas atsargines ir susidėvinčias dalis (ypač anglinius šepetėlius, rutulinius guolius, gumines manžetes, akumuliatorius, akumuliatorių kroviklius, sandarinimo žiedus, neatjungiamus kabelius ir jungiklius), taip pat reikalingą darbo laiką. Visas atsargines ir susidėvinčias dalis rasite mūsų Atsarginių dalių kataloge. Nemokamai keičiamos visos stulpelyje „Garantija“ žodžiu „Taip“ pažymėtos dalys. 

Ar aš remonto atveju gausiu orientacinę išlaidų sąmatą?
Atsiradus „SERVICE all-inclusive“ paslaugų paketų, orientacinė išlaidų sąmata ir sąskaitos už remontą pirmuosius 36 mėnesius tapo tiesiog nebereikalingos. Vienintelė sąlyga: savo įrankį per pirmąsias 30 dienų nuo pirkimo Jūs turite užregistruoti „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus kiekvienam remontui gausite orientacinę išlaidų sąmatą.

Ar yra išimčių, kai ši paslauga negalioja?
Taip, yra. Tai yra išimtys, kurias Jūs tikrai galite suprasti, pvz., kai įrankis lengvabūdiškai sugadinamas arba naudojamas pramoniniu nuolatinio veikimo režimu. Visas išimtis rasite mūsų „SERVICE all-inclusive“ sąlygose.

Ko galiu tikėtis, jeigu savo įrankio neregistravau „Service all-inclusive“ paslaugoms?
Jūs turite teisę į įstatymų numatytą garantinį aptarnavimą: 12 mėnesių trukmės (jeigu esate profesionalus naudotojas), arba 24 mėnesių (jeigu esate privatus naudotojas). Jis galioja medžiagų ir gamybos defektams. Atkreipkite dėmesį, kad įstatymų numatytas garantinis aptarnavimas nusidėvėjimo neapima. Todėl savo įrankį bet kokiu atveju turėtumėte užregistruoti „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms. Registravimas Jums tikrai nieko nekainuoja!   

36 mėnesių draudimas nuo vagystės

Mano įrankis buvo pavogtas iš statybos objekto / iš mano automobilio. Ar ir tokiu atveju galioja draudimas nuo vagystės?
 Vagystės atveju mes garantuojame pavogto įrankio keitimą nauju už 100 EUR (su PVM) administravimo mokestį. Šią paslaugą "Festool" atstovybė suteikia visiems registruotiems "Festool" įrankiams 36 mėnesių laikotarpiui nuo datos, nurodytos originaliame įrankio pirkimo dokumente. Įrankiui, kuris pakeitė pavogtąjį, draudimas nuo vagystės nebegalioja.

Ką turėčiau daryti, jeigu mano prietaisą pavogtų?
Svarbu laikytis galiojančių terminų. Apie prietaiso vagystę turite nedelsdami pranešti policijai ir gauti iš jos pažymą, kurioje būtinai turi būti nurodyti pavogto įrankio duomenys. Tada iš policijos gautą pažymą kartu su įrankio garantijos sertifikatu per 5 dienas nuo vagystės būtina pateikti savo pardavėjui – mūsų prekybos partneriui. Partneris kartu su Jumis užpildys prašymą dėl kompesancijos skyrimo naujam įrankiui vietoje pavogtojo ir visus šiame punkte išvardintus dokumentus perduos patikrinimui į "Festool" atstovybę.  Atlikusi patikrinimą, "Festool" atstovybė informuos Jus apie priimtą sprendimą. "Festool" atstovybei patvirtinus Jūsų prašymą dėl kompensacijos skyrimo, naująjį įrankį galėsite atsiimti pas tą patį prekybos partnerį, kuriam pateikėte dokumentus, sumokėję 100 EUR (su PVM) administravimo mokestį.

Tarkime, aš šį 5 dienų terminą praleidau. Ar, nepaisant to, draudimas nuo vagystės dar galios?
Deja, ne! Šią paslaugą galime Jums pasiūlyti tik tokiu atveju, jeigu Jūs laikotės mūsų terminų.

Ar gautas naujasis prietaisas galėtų pretenduoti į visas „SERVICE all-inclusive“ paslaugas?
Jūsų gautam naujajam prietaisui galiotų likutinė pavogtojo įrankio „SERVICE all-inclusive“ paslaugų trukmė. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų įrankis buvo pavogtas po 2 metų, naujajam įrankiui „SERVICE all-inclusive“ paslaugos galios likusius 1 metus. Tokiu atveju naująjį įrankį registruojame mes patys, o Jums išsiunčiame naują serviso sertifikatą. Kadangi įrankis nuo vagystės gali būti draudžiamas tik vieną kartą, naujajam įrankiui ši paslauga nebetaikoma.   

10 metų atsarginių dalių tiekimo garantija

Kas bus, jeigu 10 metų laikotarpyje paaiškės, kad kokios nors atsarginės dalies nebeįmanoma gauti?
Mes garantuojame, kad nutraukus įrankio gamybą, jo atsarginių dalių dar bus galima gauti mažiausiai 10 metų. Jeigu mes negalėtume įvykdyti šio pažado, garantuojame Jums analogišką naują įrankį nemokamai (iš tuo metu galiojančio įrankių katalogo).

Ar, pasibaigus 10 metų atsarginių dalių tiekimo garantijai, mano įrankiui atsarginių dalių nebebus?
Ir praėjus 10 metų nuo gamybos nutraukimo, daugeliui įrankių atsarginių dalių savo sandėliuose turime dar ilgai.

Man reikia atsarginės dalies. Ką turėčiau daryti?
Tinkamas atsargines dalis savo įrankiui rasite mūsų atsarginių dalių kataloge. Čia pagal įrankio tipą ir dalies numerį (TNR) galite ieškoti atsarginių dalių ir jas užsakyti telefonu. Atkreipkite dėmesį, kad mūsų įrankius leidžiama remontuoti išimtinai įgaliotose dirbtuvėse, o remontuojant leidžiama naudoti išimtinai originalias atsargines dalis. Tik tokiu atveju po remonto bus užtikrinamas nepriekaištingas ir saugus veikimas.

15 dienų testavimas

Į ką atkreipti dėmesį?
Vienintelė sąlyga yra, kad Jūs savo įrankį iškart po pirkimo užregistruotumėte „SERVICE all-inclusive“ paslaugoms. Paskui galite įrankįi bandyti 15 dienų nuo originaliame pirkimo dokumente nurodytos datos ir jeigu įrankis nepateisino Jūsų lūkesčių, tiesiog grąžinti jį mūsų prekybos partneriui. Sumokėti pinigai, žinoma, bus Jums grąžinti.

„SERVICE all-inclusive“ sąlygose yra parašyta, kad įrankis gali būti tik „šiek tiek naudotas“. Ką tai reiškia?
Mes norime suteikti Jums galimybę mūsų įrankius išbandyti realiomis sąlygomis. Todėl bandykite mūsų įrankius darbinės kasdienybės sąlygomis kiek tik širdis geidžia – taip gana greitai sužinosite, ar jie tenkina Jūsų lūkesčius. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad įrankių neleidžiama bandyti pramoniniu nuolatinio veikimo režimu.
Svarbu įrankį grąžinti tiekiamame komplekte.
  • SAI

    „SERVICE all-inclusive“

    Keturios serviso paslaugos – kad Jūs galėtumėte visiškai susikoncentruoti ties savo darbu.

    Daugiau informacijos
  • Festool remontas

    „Festool“remonto servisas

    Mums – ne daugiau kaip 48 valandų.

    Daugiau informacijos
  • Festool žinios

    Kaip tai vyksta

    Specialių uždavinių sprendimas, optimalus „Festool“ gaminių naudojimas ir dar daugiau.

    Daugiau informacijos

* Apmokama pagal vietinius stacionaraus telefonų tinklo tarifus